מה חשוב לדעת על שירותי מחשוב לעסקים – נתנאל דוידי

אני זוכר שחמישה אנשים שונים שלחו לי את אותו קובץ PDF עם שורת הנושא. מטאפורות צבעוניות שונות, כולן עם סימני קריאה, דברים שהיית קורא על נייר.

אחד הדברים שאני רוצה לעשות היום הוא לדבר על המודל העסקי. אנחנו מבלים הרבה זמן עם אנשים אחרים שיודעים כל מיני דברים מעניינים לגבי תשלום ומנסים להבין איך לשתף דברים שונים. יש המכנים אותו עסק מבוסס ידע מכיוון שאתה משתף ידע.

אני יודע שהרבה אנשים מדברים על שליחים ובוטים ודברים אחרים

אבל אתה צריך דרך לתקשר, אתה צריך משהו שמאפשר לך לתקשר עם השבט שלך ולטפח אותם ולטפח את הקהילה שלך. אתה צריך שיטת תקשורת אישית שבה תוכל לדבר עם אנשים ולגרום להם ללחוץ אחד על השני ולעשות דברים ביחד. כשאתה עובד מקוון, אמורים להיות לך 1,000 אנשים בקהילה שלך שאתה מכיר וסומך עליהם כדי שתוכל לבנות עסק בר קיימא.

כאשר משברים פוגעים בכלכלה, על חברות למצוא דרך להסתגל לתנאים שהשתנו. אנשים מחפשים דרכים אחרות להפעיל את המודלים העסקיים שלהם כדי להמשיך את העניינים.

אין זה אומר שחברות המקבלות CRI ו- SIS לא ישנו את צורת העבודה שלהן. אולי לא נוכל להשיג קפה, אבל זה עדיין מקום שבו אנשים מסתדרים.

המערכת האקולוגית מספקת לחברות גישה למוחות חדים ולמשאבים חכמים באשר הם

ספקים, לקוחות, ארגוני מחקר וכו 'לדעת היכן מתחיל התהליך ולהחליט באיזו טכנולוגיה להשתמש לאוטומציה היא אתגר. קיימנו קורסים רבים בנושא זה, ואחד הדברים שאנו רואים הוא שאנשים חושבים שזה יהיה קל.

צצות פלטפורמות אחרות המאיצות את הפיתוח המבוזר של מוצרים ושירותים חדשים

התפיסה שלו לגבי מערכות אקולוגיות יזמיות נעוצה בקהילה עצמה, ויצרה יכולות טרנספורמטיביות, קשרים ושיתופי פעולה שאפשרו אותן במגזר הטכנולוגי בארה"ב. כיום, חברות מוצאות דרכים לנצל את ההזדמנויות הגלובליות הגדלות העולות על ידי שירות וצמיחה בעזרת קהילות חדשות, כולל לקוחות שנתפסים כנמענים פסיביים או משתתפים פעילים.

בשנת 2008

קראתי לדירקטוריון ה- ASA לשקול הצגת שירות חדש שבו חברים יוכלו להקים קהילה אלקטרונית שבה אנשים יכולים להחליף מסמכים ולדון ברעיונות. באמצע 2013 מינותי את דוד ליו"ר קבוצת עבודה המוטלת על פיתוח אב טיפוס של פורטל הסטטיסטיקה הנדון בהרבה, מאגר מורחב של סטטיסטיקות חשובות שאינן מופיעות בכתבי עת. המטרה הייתה לבחון את האפשרויות של הפורטל ולבדוק את כדאיותו.

יתרון נוסף של Commons Statistical Commons הוא שיש להם כל מיני חומרים במקום אחד ומקלים על אוצרם, עדכנם והפצתם. נחמד שיש מדדים אחרים במקום אחד לביקורות קצרות ולשמור על חברי ASA ברמת התוכן שלהם.

סטיב ביונדי יוצא למסע מודרניזציה של IT למודרניזציה של תשתיות ה- IT

כדי לסייע לעסקים לחסוך כסף ולהציע ערך טוב יותר ללקוחותיהם, כותב סטיב ביונדי. רשתות אספקה חכמות וחזקות יותר משפרות את חוויית הלקוח חברות יכולות להפוך נתוני שרשרת אספקה גדולים לתובנות של ממש כדי להגביר את היעילות, להביא מוצרים ושירותים מהר יותר לשוק ולספק ערך לקוח מובחן, שהוא המפתח להישאר תחרותי בכלכלה הדיגיטלית החדשה. עסקים נהנים בכמה אופנים משיתופי פעולה עם חברות ההובלה והתשלום הנכונות.
לעוד מידע אודות נתנאל דוידי ומה חשוב לדעת על שירותי מחשוב לעסקים – נתנאל דוידי יש להעיף מבט ב- dcom.co.il

ישנם שיקולים שונים לחברות גדולות וקטנות

אך דבר אחד עולה בראשו של דוד: "אם יש לך אותה והיא לא רוצה כרטיס אשראי, עליה להיות בעלת כרטיס אשראי. דבר אחד כדאי לך אתה יודע שזה לא בא בחשבון שאנשים ישתמשו בטוקניזציה בכדי לתת להם ניידות לפלטפורמות נתונים אחרות. טוקניזציה היא משהו שאתה יכול לעשות כיזם אם אתה רוצה לעבד תשלומים ולקיים אינטראקציה עם לקוחות בכל דרך שהיא. — – בואו נדבר קצת על זרימת השימוש באסימונים וכיצד חברה טיפוסית תשתמש בהם. לכן ספק השירות שלכם הוא זה שמחזיק את מספר הכרטיס, ואתם מתייחסים אליו ומתייחסים אליו כאל אסימון. —- ככל שהעניינים מתקדמים, המטרה היא לקבל אישור מהבנק ולהשלים את הכסף בידי האנשים תוך 10 ימים מיום האישור.

הרמן אומר שמינהל העסקים הקטנים עושה עבודה מצוינת ב הנסיבות

אבל כשזה קורה זה מתסכל כי המערכת הבנקאית לא מסוגלת לטפל במשימות הנוספות. אחת הבעיות הגדולות ביותר במערכת יחסים זו היא תקשורת לא נכונה וחוסר תקשורת. הבעיה היא שנייט לא יודע איך לעשות דברים ואין לו זמן להתקשר לאחד או לשני.