באופן כללי, משווקים דיגיטליים אחראים לשימוש בערוצים דיגיטליים כדי לייצר לידים ולהגביר את המודעות למותג. למשווקים דיגיטליים יש הבנה רחבה של האופן שבו מדיה חברתית, מנועי חיפוש, אתרים ופרסום מקוון מייצרים לידים, מניעים תנועה עסקית ובונים מודעות למותג. מנהלי שיווק דיגיטליים האחראים על ארגון נוכחות במדיה חברתית עוזרים לשמור על קשרים בריאים בין לקוחות, לקוחות ומותגים, הן מקוונות והן לא מקוונות, על ידי פיתוח אסטרטגיית מדיה חברתית כוללת.
החובה העיקרית של מנהל שיווק דיגיטלי
היא לפתח אסטרטגיות שיווק דיגיטליות המסייעות לייצר יותר תנועה לחברה ולפתח קמפיינים שיווקיים דיגיטליים כדי להגיע לקהל יעד גדול יותר. בנוסף ליצירת קמפיינים שיווקיים (ומרכיביהם), משווקים דיגיטליים יכולים גם לבצע מחקר שוק ולנתח נתונים כדי לקבוע אילו מאמצי שיווק מניבים ביצועים טובים או היכן משווקים דיגיטליים צריכים לבצע שינויים. ניתוח מאמצי השיווק שלך יידרש גם כדי לעקוב אחר תוצאות הקמפיינים שלך.
קורסים מקוונים מאפשרים למשתתפים לשלוט בפרסום דיגיטלי
אסטרטגיות שיווק וניתוח אתרים. כמה מאנשי המקצוע המנוסים ביותר בתעשייה למדו את הקורס המקוון של יוסי לוי לשיווק דיגיטלי כדי לתת לסטודנטים הבנה אמיתית של מה שאני עושה בשיווק דיגיטלי. שפר את כישורי ה-SEO שלך עם קורסי הכשרה לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) המלמדים קידום אתרים מתקדם, ניתוח אתרים, שיווק תוכן ורכיבים חיוניים אחרים לקידום אתרים. התוכנית המקוונת של מכללת רופין שמלומדת ע"י יוסי לוי יכולה לעזור לך לפתח את הידע והמיומנויות להצליח בשיווק דיגיטלי. בנוסף לכך יש ליוסי לוי מקבילה אינטרנטית של הקורס שתוכלו למצוא עליה יותר מידע באתר של יוסי לוי.
בעוד שאתה יכול לצבור ידע ומיומנויות ספציפיים באמצעות קורסים או להרוויח תארים ותעודות
אתה יכול גם לצבור ניסיון מעשי רב ערך על ידי נטילת התמחות בשיווק דיגיטלי, שם תהיה לך הזדמנות ללמוד שפע של כלים שניתן להשתמש בהם ליצירת קמפיינים פרסומיים. יוסי לוי לדוגמא הציע במדריך שהכין למשווקים ללא ניסיון לקחת פרויקט רק בשביל להוכיח למעסיקים פוטנציאליים שיש לנבחן יכולת לבצע את התפקיד, מעבר להשכלה. להיות משווק דיגיטלי, מנהל או יכול להיות חוויה מתגמלת, אבל חשוב גם להתבלט מהמתחרים על ידי קבלת ההכשרה וההסמכות הנכונות. עם גישה מקיפה זו, כאשר יש לך מספיק ניסיון, ייתכן שתהיה לך הזדמנות להוביל צוות שיווק. רכז השיווק גם ינחה את צוות השיווק בפעילות השוטפת של מחלקת השיווק.
בתפקיד זה
אתה יכול להיות אחראי על כל ההיבטים של האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה או להתמקד רק באחד. אתה תהיה אחראי על הפלטפורמות המקוונות של הלקוח כמו אתר החברה, עמוד האינסטגרם או תוכן הבלוג. סביר להניח שתנהל גם את גוגל אנליטיקס וכלי SEO אחרים על ידי שיפור הנוכחות המקוונת של החברה על ידי פרסום תמונות, סרטונים ותוכן כתוב. בנוסף לבניית מותג חברה ברשתות החברתיות, עליכם לדאוג גם לקידום ברשתות חברתיות, תוכן והקשבה כדי לעקוב אחר מה שאנשים אומרים על המותג שלכם.
כמומחה לשיווק במדיה חברתית
אתה צריך להבין איך כל פלטפורמה עובדת וכיצד למשוך לקוחות ולהמיר אותם ללידים. ככל שתוכל לבנות את המוניטין המקוון שלך על ידי הצגת כישורי השיווק והמוח שלך, כך תצליח יותר בראיונות. פיתוח מנוי (או לפחות סגנון מגובש מבחינה ויזואלית) ושימוש בכלים לניהול מדיה חברתית כמו Hootsuite, Later ו-Buffer יכולים לעזור לך להתבלט בעת הגשת מועמדות למשרות שיווק דיגיטלי. בעל מיומנויות תקשורת דיגיטלית חזקות וניסיון בתקצוב הם המפתח לשיווק משפיעים.
לדוגמה
חשוב מאוד שתהיה הבנה טובה של איך ערוצים דיגיטליים כמו בלוגים ומדיה חברתית עובדים. גם איסוף ושימוש בנתונים חשובים, שכן הנתונים שנאספים על ידי העסקים של היום הם כמו מכרה זהב שצריך לנצל בדרכים חדשניות כדי למשוך ולשמר לקוחות חדשים. מכיוון שרבות מפעילויות השיווק המתוארות לעיל יכולות להתבצע בנפרד אחת מהשנייה, חשוב שמישהו יוכל לקבץ את הפעילויות הדיגיטליות הללו לקמפיינים נפרדים ולעקוב אחר הביצועים של כל קמפיין.
במקרים רבים
הרשמה לקורס כמו הקורס של יוסי לוי יכולה להיות צעד גדול קדימה בקריירה השיווקית שלך. אם אתה רוצה להתעמק בתיאוריה ובפרקטיקה של יחסי ציבור, פרסום ושיווק מותגים, תוכנית לתואר ראשון של ארבע שנים היא ההימור הטוב ביותר שלך. הקורסים הכי מתגמלים שלקחתי באוניברסיטה היו אלו בכלכלה כללית שלמדתי בשנה הראשונה, אבל רוב הידע השיווקי שלי הגיע מלימודים אישיים. אם אתה יצירתי, מתעניין בנתונים, מתעניין כיצד עובד החשיבה הצרכנית, יכול לעבוד היטב באופן עצמאי וכחלק מצוות, ורוצה ללמוד, שקול לעשות את הצעד הבא כדי להפוך למקצוען שיווק דיגיטלי.