הסטארט-אפ הישראלי Tridshops גייס מיליון דולר ממשקיעים פרטיים והשיק לטענתו פרויקט ייחודי ברחבי העולם: חנות וירטואלית בישראל. החברה, המפתחת את OneCode בשותפות עם בית התוכנה הישראלי, נותנת את הגמר לקמעונאית ישראלית גדולה שתקים הקיץ "חנות וירטואלית" עם הטכנולוגיה.
בחנות המקוונת הלקוחות יכולים לגלוש בגרסה וירטואלית של העסק בפועל
לדבר עם העובדים ואפילו לחלוק את החוויה עם חברים באמצעות וידאו צ'אט. משתמשים פשוט יכולים להסתובב בחנות עם העכבר ואפילו להזיז את האצבעות במגע – כלומר טאבלטים. יום שישי השחור מציין את פתיחתה הראשונה מסוג חנות וירטואלית בארה"ב ובאירופה. במקום פשוט לנווט בחנות נייחת וטיחונית דומה, המשתמשים ייצאו למסע וירטואלי כדי לנווט בחנויות עצמן, כפי שהיו עושים בחנות אמיתית. במקום פשוט לנווט בחנות כמו חנויות לבנים, הם יכולים לצאת למסע וירטואלי בחנויות וירטואליות. הנה כמה הצעות דיגיטליות מישראל, כך שתוכלו לחקור את האומה בבית עכשיו ואולי לקבל השראה לראות אותה בהמשך החיים האמיתיים. תוכלו לחוות הרפתקאות וירטואליות אחרות ביוטיוב, כולל סיור וירטואלי בתל אביב, טיול בירושלים, או אפילו ביקור בישראל עצמה. כדי להעלות את חוויית הקניות התלת ממדית לרמה חדשה, החברה התחברה עם עסק לפיתוח תוכנה הממוקם בסמוך לדרום תל אביב. Virtual TRY בע"מ פיתחה מגוון חוויות קניות וירטואליות עבור קמעונאים המבוססות אך ורק על תמונות מוצרים סטנדרטיות.
הפלטפורמה
היא כל ערוץ המספק ללקוחות חווית קניות מאוחדת, בין אם הם קונים בתור ובין אם מחוץ לחנות. קונים יכולים להזמין חברים בפייסבוק להצטרף אליהם לתור מחוץ לחנות, או לשלוח להם דוא"ל לשאול את דעתם אם הם רוצים לקנות או לא. המערכת משלבת שילוב של מדיה חברתית וחוויות קניות וירטואליות, בהן משתמשים יכולים להיות מוזמנים על ידי חברים המצטרפים. הדבר מספק לקמעונאים הזדמנות ייחודית לקדם סחר למעורבות צרכנית מיטבית.
בניגוד לחנויות מקוונות מסורתיות
חווית הקנייה של TriDshops חזקה יותר ודומה לחיים האמיתיים. קניות וירטואליות מביאות את חווית החנות FRAME לחיים באופן מרתק וחלק. זה יספק חווית קנייה מקוונת אינטואיטיבית יותר מאפשרים למשתמשים לעשות קניות בכל מקום בעולם. קניות בחנות וירטואלית תלת-ממדית יוצרות חוויה ייחודית, מגבירה את אמון הצרכנים ומפחיתה שיחות למוקדי שירות להחזרה. וכדי לעשות זאת ביעילות, עלינו למקם את החנות שלנו לשוק הישראלי. גרסה מקומית של חנות FRAME בישראל ובמדינות אחרות תאפשר לנו להוסיף את החנות לאינדקס ב"מנוע החיפוש הישראלי "וליצור תעבורה אורגנית בחינם. אתה יכול להסתכל סביב ענקיות קניות כמו אמזון כדי לגלות מה אנשים מחוץ לישראל אומרים על המוצר שלך. אם אתה בודק מה העסק שלך עושה לפרסום, תרצה לחקור את המוצר. את עצמך.
בישראל יש תעשיית סחר אלקטרוני מפותחת ויעילה
ולאיביי יש יתרון על אתרים מקומיים, אך כדי להתחרות ביעילות, חיוני להיות מסוגלים להציע מוצרים באיכות גבוהה עם מחירים גבוהים ושירות לקוחות טוב. יש לציין שגם לאיביי ולענקי קניות מקוונות אחרות כמו אמזון ואמזון פריים ואיביי יש יתרון של אתר מקומי בנוסף לשוק המקומי.
אם אתה לא חדש בנוף הקמעונאות הישראלי
עליך להכיר את אתרי קניות מקוונים ישראלים המציעים מגוון רחב של מוצרים מוזלים ומשומשים כגון ביגוד, הנעלה, אביזרי הלבשה ואלקטרוניקה. הצעת מוצרים בקטגוריות אלה יכולה לתת לך יתרון ולסייע לך לבסס את נוכחותך בשוק המסחר האלקטרוני. למרות שאתה אולי לא משוגע על קניות בעברית ואולי רגיל לעשות זאת בצורה כזו, ישנם יתרונות רבים בקנייה מקומית באינטרנט, גם אם אולי לא השתגעת מזה. כדי ללמוד כיצד להתרחב לשוק זה, הורד את ספר הצמיחה הבינלאומי שלנו. זה כולל טיפים, טיפים וטריקים למסחר אלקטרוני, כמו גם ניתוח מעמיק של השוק המקומי בארה"ב, קנדה ואירופה.
ישראל היא גן עדן לקניות, ולא משנה מה אתה אוהב, אתה בהחלט תאכל טוב בישראל. ואכן, בתל אביב יש אחת המסעדות הפופולריות בעולם, עם למעלה מ -1,000 מסעדות ומסעדות לקילומטר מרובע.
עם אוכלוסייה של 8,452,841, ישראל הופכת לשוק צרכנים הולך וגדל ולמגזר מבוסס בכלכלה העולמית. קניות מקוונות B2C, במיוחד מסחר אלקטרוני במובייל, מהוות נתח משמעותי משוק המסחר האלקטרוני הישראלי וצפויות לעלות על השימוש בשולחן העבודה.